Khamis, 12 Januari 2012

..mood kureng...

..pepg nie da wat aku hangin...mn x hangin...da la 1 umah bgn lambat..nsb baek aku tesedar kul 6.30...klo x smua telajak bgn....

...aku cam biase...siap x la berejam mn pn..pakai tue nie..da siap...tp pg nie wat spoil mood aku sbb cik bisya nie mengamuk 1 umah x nak bgn n x nak g taska...biasenye die ok jer...aku kejut 2 kali da bgn n kuar bilik sndr..amik beg n kuar umah...tppp pg td..aku da kejut bebaek da..die celik mata mula nak bunyi loceng....mummyrose wat do no je sbb yg dorg tahu CEPAT sbb DA LAMBAT...aku nie nak kena handle bdk yg keras kepala nie dgn menjerit menangis x mo g taska...ikut kan hati aku mmg aku da mls nak g keje bl tgk die cam tue..tp opisz x de org beb...so paksa kan diri jugak g keje...adoiii...


...sampai taska lak x nk turun kete..menjerit menjerit dan terus menjerit..menangis menangis n trus menangis...seyes aku lak yg sedeyh nak tggl kan die cam tue...tp nak wat cmn..da keje..die x pnh cam tue sblm nie..

....time aku taip nie aku rs x sedap ht jer..rs cam nak blk...nak blk!!!...duk opisz pn rs x tenang...tetekan..!!tertekan sbb mcm2 benda aku pk...!!..


mood yg da ilang..
byeeee
zassssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan