Selasa, 23 April 2013

pak pak kebung

aii la blog...asal nak melentikkan jari jemari nie kat blog je mesti huruf M ade kat dlm diri aku... pemalas nye la ko nir cik eina (ehh...cik ker....:p)

sejak2 da kawin n beranak pinak nie (camm ramai sgt la ank ko kan...)....
malas sgt da aku nak ngadap laptop nak nulis sambil mengexercise kan jari2 aku nie kat laptop.. 
bukan ape...br nak on jer..dak aryan dak melalak...

byk gegile (umpama cam gile-gile la...) aku nak story mory kat cnie tp MASA....
slalu nak curi2 masa...alhamdulillah hr nie aku ade masa...

meh sambung citer hr tue...
sal KAWIN...hehe

aku sanding side aku 26.02.2012...ahad...
tema aku hijau....
side mr hubby lak 11.03.2012..ahad....
2 minggu beza....

sal wedding aku nie mmg best sebab bile time sanding jer mesti hujan lebat...
ms side aku...mmg ujan lebat gile ms nak sanding....aku da rs nak nangis sbb x sempat nak berarak...
mr hubby bearak sorg2 g kat bawah khemah...
nak nengok kejadian tue....
jom layannnn...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lebat kan ujannn....

see..special x special la jalan bawah payung..slalu org kecoh kawin jalan bawah pedang...ktorg kawin lalu bwh payung x kecoh pn kan...hikhik


nie family aku n fmily mr hubby

okiesss.....skunk da settle side aku...x mo upload banyak2..
skit2 sudah....

nie lak side mr hubby..
theme soft pink...


haa..hamik ko...meriahh...siap dgn flower gurls lagi..ko hade...??...:p

yg aku rs terharu sgt..siap ade kan mjlis hb lg...sweet sgt...:p

bufday ako...mum n mother in law...sama taw bln 3...haaaa...korg hade ke...??
(melampau la ko nie smua nak kate korg hade...)..


present plg bemakna.....ermmm...:)

nie present tuk mak n mama...amik sorg satu...huhu
malu beb time nie...hikhik (gedik ko kan,....)

nie jer kot aku nak kongsi...wwalau byk lg moments2 yg best lg menarik...tp bebaloi la stakat nie jer kite share...malam berinai ade tp aku malas nak cr gambor...soo sila paham...huruf M da mai da...:p



ok kebaiiiiiiii
zasssssssssssssssssssssss


Tiada ulasan:

Catat Ulasan