Selasa, 12 Julai 2011

...durian ooo durian...

minggu yg syok lagi best...pesta durian kat kampung bota kanan...org lain sibuk dgn BERSIH n PATRIOT la bagai...ktorg sedap melantak durian..malas nak amik tahu hal perang2 nie...wat semak kepala jer..menyusahkan semua org kat kl...yg join tue plak cam x de otak nak bangkang kerajaan..cam la kuat sgt...hurrmmm...

x mo citer sal tue,..buang masa!!...nak citer sal DURIAN..hehe...al kisahnyer bila opah suh blk kg..da musim..klo lambat blk...tengok pokok je lar kome...kate opah lar..hehe...so..mummyrose dgn cargas gtau anak2 die yg sawan2 belaka nie nak ngajak blk..aku lak dgn muka toya bl dgr nak blk sbb minggu nie nak g tgk transformers ngan incik tunang....aku blh wat pekak jer bl mummyrose ty nak blk ke x...da kena bom kat tlinga br aku jwb "nk g tgk wayang lar...mls nak blk"..jwpn jerat leher ke tali gantung r klo cam nie..mmg mummyrose hangin..dgn muktamad kena BALIK!!..huhu...incik tunang pn cam setuju jer nak blk..sanggup amik cuti sabtu...syok plak die blk kg bota..huhu...

gerak dr kl kul 10.30 mlm..kul 2.00 pg br sampai....sesampai jer...trus terjah durian..gelojoh sungguh dak2 sawan nie..:p..dgn incik tunang skali terjebak...hehe...

nie kejadian kul 2.30 pagi...menggila nampak durian..yang muka poyo2 ngantuk nak tdo pn blh cargas bl dapat durian..adoyaii...cian..hehe..

x ketinggalan mummyrose yang mmg raja segala raja kaki durian.....syok skali skala blk duk melantak durian..

cian dak bisya nie da ngajak tdo..elok2 tgh tdo..tetb bangun sbb tekejut dgr bebdk nie bising dapat durian..

keesokan harinyer............SabTu






keesokan harinyer............AhaD

 tragidis sekor anak kucing tersangkut kat tayar kete incik tunang...aku pn cam confius cmn kucing tue leh ade kat c 2...may b anak kucing tue dr pekan bota sbb tau2 sampai umah je da siap parking..aku bukak pintu dgr bunyik kucing...makin lama makin kuat...aku da risau takur die terlanggar kucing..bl dak angah turun..tgk kat tayar ade anak kucing..OMG...aku dgr jer cam tue..aku trus cabut masuk umah..bukan takut tp ngeri+kesian kot...tp dgn adenyer 2 org doktor yang x bertauliah nie (angah n incik tunang)..akhirnyer dapat jgk kuar kan anak kucing yg tersepit nie...ciann..nsb baek x de pe2 just tangan die je cedera...

MaSak ooo MaSak....





bLk jOm bLk.......



da nak blk...bl nak blk jer msg2 sibuk ngemas barang...nak bwk blk mcm2...terutama DURIAN..mmg syok dpt bwk blk tpppppppp....BAU MENGANCAM NYAWA....aku nie rs cam nk pengsan jer bau durian sepanjang jln...da lar nak blk singgah teluk intan + jeram...jauh lak tue...sepanjang jln bukak tingkap sbb bl bukak aircnd jer..perfume durian semerbak bau...huhu...

da hbs story....byeeee

zassssssssssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan