Selasa, 21 Jun 2011

..kes dera ker???...

aku x tahu lar..minggu nie minggu hangin 1 badan aku kuar...smua kena terkam..x kira lar..ngan bebdk opisz ker..kat umah ker..kat mane2 pn kena..minggu tensi aku agaknyer..da lama aku x rasa hangin + bengang tahap gaban mcm nie...dalam keadaan aku yg mmg hangin..dgr lak citer yg bukan2..pas tue dapat berita yg sakit kan telinga+panas kan hati aku lagi..arghhh...bodohhhh..!!

aku mls nak citer sal hangin aku sbb wat ms nie x berapa nak reda lagi..konon hr nie aku cam da ok...so lepak2 makan ngan mummyrose n along n cik bisya kat kedai makan....tgh layan tomyam..dak bisya nie blh lak asyik nak nangis jer..bl aku suh duduk die x nak..sakit bontot katenyer...aku dgn mood yg da ok...kena lak dak bisya nie wat hal..naik blk hangin aku...dgn ape yg tggl kat meja mkn aku ajak mummyrose n along blk...!!...nak nangis..duk umah..x yah kuar2..ayat2 aku kat dak bisya nie..sampai umah pn nangis lagi...die suh lak aku mandikan die..aku dgn rs x de hati perut..wat do no jer dgn dak bisya nie..(zalim kan aku nie...)...mls nak layan..tp bl mummyrose da besuara..dgn pantas aku bgn dgn malas..dgn wat muka...dgn rs hati yg bebal..layan je lar...da setle mandi...bab nie yg aku hangin nak citer...

"da setle mandi..aku lap badan die n terpegang bontot dak bisya..blh plak menjerit bdk nie...so aku cam x sedap hati..aku ty kenapa..die kate die jatuh..dgn cargas n pantas...aku check 1 badan die..pe yg wat aku rs nak terajang org yg berhati binatang nie bile aku tgk ade 4 LEBAM kesan kena CUBIT...!! Bahalol bin Biadab!!! Cubit anak org sampai bengkak n lebam...!!!!!! abg ipar aku tgk mmg die da hangin..die da genggam penumbuk nak cr umah pengasuh tue..tp mummyrose penyelamat keadaan..mummyrose rileks kan ktorg...sabar,...sampai bile nak sabar..hr tue perut kena cubit..nie bertambah lak kesan lebam..klo nak kate jatuh...x logik sbb kesan cubit tue dekat2 n dua2 belah kena..ade kesan cubit besar n ade kesan kecik...aku tetb cam terdiam sbb aku pn x pnh wat anak aku cam tue,...slalu je aku tangan die klo die notty tp x pnh pn sampai tggl kesan...biar pn die bkn anak btl aku tp aku yg jage die dr kecik...aku da buntu...dgn sok ade prsntation sal proposal taska...along aku pn cam da hangin n suh amik barang2 dak bisya kat taska n kuar kan jer dr situ..dia pn cam da fobia nak antar dak bisya nie g taska...patut lar bl aku ty dak bisya nie sal taska..mesti die x mo pegi.........."

so..aku rs jln penyelesaian nyer...aku terpaksa jumpa kot bhgn kanak-kanak jkm suh dorg pantau pengasuh2 kat taska tue...aku sian lak nak wat report sbb mmg cnfirm2 lesen dorg kena tarik blk....tp klo dlm keadaan yg terpaksa...im sorry.......

byeeeeeeeeeeeee

2 ulasan:

  1. Buat jer report. Bukannya niat kita nak tabur pasir ke periuk nasik org.Niat kita betul per! Org2 yg bertuankan duit ni perlu diajar! diorang ingat mak bapak bagi duit tu utk dera bebudak tu ker...badigol soot tol!

    BalasPadam
  2. mmg pn kak ina...bengang gle...bl org ty semua x nak ngaku pas tue wat muka bodoh2 jer...rs cam nak tampar jer...

    BalasPadam