Khamis, 2 Jun 2011

...cik bisya dan saloon...

...haaa...korg hengat korg jer nak g saloon...cik bisya pn da pandai taw pilih saloon..ade ke patut aku bwk g kedai cina gunting rambut..die blh melompat + menjerit2 x mor..hangin jgk aku nengok sbb aku kena gak gunting rambut cik bsya nie..serabai jer aku nengok..da lar mmg die x suka ikat rambut..lagi lar wat aku rimas...caner??

IrwanSyah Saloon...
skunk br aku tahu..cik bisya nie ade favrt saloon die...sbb ade 1 mlm tue aku g uptown shah alam..(rutin mingguan ktorg ok kat uptown shah alam..) mmg jarang ktorg nie bwk cik bsya sbb kekdg blk da pgi..so mls nak bwk...tppp mlm tue aku bwk die n nak try pujuk cik bisya nie potong rambut...secara ajaib nyer..x yah di suruh...die yg minx potong..terkezut gak aku...semangat da die duk atas kerusi nak potong rambut...Ivy mengalah dgn customer laen n potong rambut die dl...

br aku hengat cik bisya pnh potong rambut kat sinie n die da biase main2 kat saloon abg irwanSyah nie...pas nie aku da senang n mudah sbb da tahu tempat mn yg die suke..x yah aku nak pening2 pale pk saloon mn nak bwk..gpn saloon nie bukak sampai 3 pg..so senang skit nak bwk sesambil cuci mate kat uptown..:)..tp  mummyrose kate nant smpai besar t asyik nak g saloon nak wat rambut...siap sedia lar mummy n papa cik bsya yer..huhu..



nie lar kakak Ivy...member ktorg kat saloon IrwanSyah...

tadaaaa...da siap..."hah!!da pendek rambut adek..."-ayat cik bisya yg poyosss...:p

da hbs story...byeeee

zassssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan