Isnin, 13 Jun 2011

..DIA dtg dlm MIMPI...

tetb hr nie mood aku out of service...:p...
ni kes mlm td tetb tebangun kul 3 pg...mimpi yg wat aku sentap dan sampai skunk terasa kesentapan mimpi tue...aku pn x tahu mn punca dan cmn mimpi tue blh muncul n jelma..may b sbb aku terlalu ingat n rindu kat die..yer..bkn aku jer tp along ngan angah rindu kan die..arghhh....mood sedeyh gle beb..

mlm td dgn rs bangga aku tetb telelap smbil msj ngan mr tunang..huhu..sory b..tp mlm td jgk aku mimpi arwah abah dtg...tp aku rs mcm bukan mimpi sbb aku dpt rs die betul2 dtg kat aku...berdiri depan pintu bilik aku....gambaran mimpi tue aku mcm tergamam...kaku kejap sbb da bertahun aku tunggu mimpi tue..tp mlm td rezki aku dpt jumpe abah..rs nak peluk cium tp........die pandang aku dari jauh jer...kaki aku plak mcm kena gam..x blh nak pegi..

die mcm tau2 jer anak2 die rindukan die...mcm tau2 jer ktorg dlm dilema yg besar..mcm tau2 jer ktorg tgh ngadap mslh yg mmg membunuh..klo abah ade hr nie..x kan ade mslh yg membebankan ktorg skunk..sbb abah da x der..ktorg adik bradik kena mengadap org yg mencelakakan hidup ktorg..ktorg x sesekali salah kan mummyrose ape yg jd tp mungkin nie takdir...skunk nie mummyrose kekuatan ktorg n ktorg pembakar semangat mummyrose...(mood nangis daaaa)...

rase nyer da 17 tahun aku x pnh panggil sorg lelaki abah...since 1994 pass arwah meninggal 28 ogos 1994.. tinggalkan ktorg dgn mengejut lps sakit dua minggu...singkat je ms rs nyer kan.......

pas mimpi tue ilang..aku tetb tebangun...istighfar bebyk..dan2 lak ms tebangun..lagu tahajjud cinta -siti nurhaliza tepasang kat laptop aku (aku tdo mmg psg laptop ok...:p)...insaf rase...rindu sgt2....smoga arwah ditempat dgn org2 yg beriman..jauh dr seksa kubur...nant kite jmp kat akhirat insyaALLAH...sedeyhh sgt2...

kat korg2 yg ade abah/ayah/papa/daddy/abi...hargai dorg sementara dorg ade kat dunia nie...bl da x der mmg terasa kehilangan n x mungkin korg dapat blk panggilan tue.....

da hbs ckp....byeee

zassssssssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan