Ahad, 20 November 2011

maafkan saya


Inalillahiwainnahirajiunn..
takziah wat alin (my bff) n fmily atas pemergian opah mengadap illahi..
agak terkejut bl pagi2 bgn tgk ade msj
..“OPAH ALIN DA X DE”..

Seyes aku mmg terkilan sgt...
sbbnyer aku x sempat nak lawat arwah kat taiping ms arwah sakit...
alin slalu gtau aku arwah da mcm x lama..
so aku da niat kat hati nak g lawat pas blk sabah..
tp x sempat nak jenguk arwah da x de..:(

Sedeyh sgt..
sbb arwah nie dl mmg baek sesgt ngan aku n the geng..
dl ms ktorg merantau kat tepeng study..
slalu ktorg lepak n guling2 kat umah arwah...
arwah nie layan ktorg cam cucu sendiri jer..
wat lawak la..masak tuk ktorg..n arwah appy sgt klo ktorg dtg..

Aku hengat aku sorg jer rs tekilan..
rpenyer cik wani pn rase yg same..
die pn x sempat nk g lawat ms arwah sakit..
so ktorg pakat2 amik cuti nak g lawat..
dgn cargas pagi khamis ktorg zassssss ke tepeng...
walaupun x dpt tgk jenazah..lawat keluarga pn x per..
msk umah arwah mmg rs sayu gle sbb pas hbs jer study..
ktorg mmg da x jejak da umah tue..lbh kurg 5 taun x pnh dtg da..
pd hal dl umah tue lar slalu ktorg ulang alik slama 3 taun...
arwah nie slalu la ty kat alin nape ktorg x jenguk2 die..
org kate sesal dl pndptn sesal kemudian da x gn..

Aku slalu kate2 kat diri sndr..
“bjln g sabah bkn main jauh blh je kan..tp nk lawat org tua tue kat tepeng pn susah...”
waaaaaa..opah...sy minx maaf...

Aku doakan smoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman dan sentiasa dicucuri rahmat...

AL-FATIHAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan