Isnin, 28 November 2011

..Pre-honeymoon + holiday...

haa..korg hengat pre-weddg je ade..pre-honeymoon pn ade taw..:P
syok oo pre-honeymoon...
tp x lar aku g bedua je ngan incik tunang...
fmily aku pn g gak...gle r klo dapat g bedua je..
klo rs nak kena pancung wat lar..:p

mOh kIte Ke sAbAh

al-kisah dgn promosi tiket air asia..
meskipun aku mmg menyampah+x suka naik air asia py flght... 
(almaklum lar dl keje ngan goment slalu naik MAS..huhu)
tp da tu yg murah..redah je la..

nak kate murah tue blh lar..
lepas la tambang anak branak..cehh..(mula la nak merepek)..
tmpah tiket nie da lama kot..bln februari..g bln november..
disbbkan kegelojohan msg2 (aku n angah) nak beli tiket tnpa tgk date...
x psl2 kena lak date raya haji kat sabah..
padan muka kan..hehe..
pe pun syok dpt rs beraya kat tempat org..:p

lama x lama jgk kat sane..
ade lar dlm 8 hr..
pejalanan gle jauh...
mmg ktorg rs da nak gle tp nsb baek x gle..:p
(ayat tonggang langgang)..
(sp migrain x yah sibuk nak bace..:p)

x mo la cte panjang bejeler...
wat bosan je nak bace..
pe pn mmg enjoy n best..
x penah2 duk umah atas air..
kali nie merasa duk 1 mlm kat umah atas paya...
huishh semangat..toilet open gle...
senang lenang je org nak skodeng..huhu

sabahan 
gunung kinabalu
tagal (ikan besar)
mesilau (lembu new zealand)
Sepilok (tempat org utan)
Sandakan
Lahad Datu
Laut Sulu
air terjun
Pasar Philipine
n bla bla bla...

plg syok dapat borong pearl (mutiara)
agak menggila la jgk tgk sbb smua chantek2..
(kate pn perempuan)..
tp yg mahal mutiara air masin..
yg murah mutiara air tawar..
agak kebelagakan msg2 x mo beli air tawr..
smua nak borong yg air masin..

sepanjang kat sane..
da blh hafal la jalan2 kat sane..
sape yg nak g..ajak incik tunang..
die pn da xpert jejalan kat sane...
tp die paling suka g bandar MENGGATAL..:p
(sory b)..

disebabkan sabah nie syok n byk tmpt menarik..aku rs cam x mo blk..(ayatt)
sampaikan aku n incik tunang da rancang nak g honeymoon kat sane...huhu

jauh pejalanan indah pemandangan..(chewahh..)hehe..

gambar2 postpone yer..nant rajin aku upload..

tunggu je nant...

da hbs menyengal...
byeee
zasssssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan