Ahad, 4 Disember 2011

..ombak rindu...x sehebat novel..

seperti yg dijanjikan aku n incik tunang nk ngedate santai sesmbil nonton movie...
aku py la xcited nak nengok cite nie sbb ramai kate best la sesgt...
korg nak tahu cite ape....??
jap erkkk..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

cite nie lar..OMBAK RINDU...
(nie front page novel)

dr segi jln cite novel mmg mantap gle..aku bc beribu kali pn x bosan..bile dgr2 cite dorg nk tayangkan kat wayang..aku teruja sgt kot nak tgk..bkn aku jer..rupanye ramai lagi hamba ALLAH yg tergila kan citer nie...so tanpa buang ms n waktu..konon x nak ketinggalan dr tgk cite nie..aku pn ngajak incik tunang g tgk gak cite nie..saje nak tgk hebat x hebat cite OMBAK RINDU nie..

nie komen aku la bl da tgk cite OMBAK RINDU nie..
klo korg rs x puas ht ngan komen aku..tue korg py pasal...


agak skit kecewa sbb OMBAK RINDU x sehebat novel..mmg la x blh ikut 100% novel tp jln cite sama jer mcm drama2 kat tv Astro...seyes aku rs cam wat rugi duit je beli tiket (upss terover lak kan..)..
klo tgk pelakon2..mmg best n mantap...alaaa korg2 yg nak sgt tgk cite nie pn sbb ade aaron aziz..
aku tgk yg upload kat fb smua gmbr korg ngan aaron walaupn gmbr tue just kertas..
tp korg py fanatik..mak aii..gile...!!
tgk cite nie mmg x de feel langsung..mmg la ade part yg sedeyh tp citer cam klakar...
jalan cite lak lembab..
cmn aku nk support org melayu wat filem sbb filem yg dorg wat smua cam cite dongeng jer..

cukup sampai sinie jer aku komen pasai citer nie..x mo komen lebey2 takut nant ade peminat fanatik marah lak kan komen yg bukan2 kat cite kesukaan ramai nie..
(tp seyes aku mmg x suke...huhhh)

tp lagu die aku suke...winkkkk



da habis komen...
byeeeee
zaaasssssssss


Tiada ulasan:

Catat Ulasan