Rabu, 21 Disember 2011

....JAIS...

...mgg nie isnin ngan selasa bos aku suh msuk kul 10 pg..indahnye donia aku kan blh msk lambat n sesuka ht je..huhu...

...name je msk kul 10 tp kena kuar awal gak dr umah...sbb nyer aku tumpang mak aku n antar angah aku dl kat bangsar...dsbb kan mummyrose n along aku coti hr isnin..aku pn ngajak ke JAIS sbb nyer nak ambik borg...klo korg ty borg ape..da tentu la borg pemohonan daftar nikah...(da nak nikah rupanyer..adehh)..

...so smpai shah alam kul 9..lengang je JAIS...cam x de org..staff dorg pn rileks n nengok tv..best nye keje ngan krajaan sbb x de keje...:p

...aku py borg tingkat 6..korg nengok erk aku chat ngan staff dorg...n cb korg pk pe beza borg daftar nikah n borg daftar kahwin...

bdk Jais : ye cik..blh sy bantu

me : sy nak borg daftar nikah

bdk Jais : akak ade bwk kad nikah sementara??

me : cmn nak ada klo sy br nak nikah....

bdk Jais : ooo...tue bkn borg dftr nikah yg akak nak borg daftar kawin la erk..jap yer..

me : (muka aku confius gile sbb ape beza nikah ngan kawin...)..(tgg dgn sabar)


bdk Jais : nie borg akak..nant da isi n bla bla bla....(bg keterangan la bagai)

me : sy nak ty lar...borg daftar nikah dgn borg daftar kawin x same ke??

bdk Jais : :) (senyum je bdk nie)...

..x terjwab lak aku ty..malas nak layan aku bla je...pas tue kena turun tingkat 1 amik borg incik tunang plak....kat sinie pn aku terkena gak..blh taan la bdk2 Jais nie..

bdk Jais : yer cik..blh sy bantu

me : sy nak borg permohonan lelaki daftar kahwin...

bdk Jais : br nak nikah la yer kak...

me : ye la (aku da sikit hangin...ty soklan ntah ape2...)

bdk Jais : blh sy th kelana jaya seksyen berapa...??

me : halamak..x hengat la....

masa nie dgn cargas call incik tunang konon nak ty.."NO ANSWER"...aiyoo...aku da jd cam blur2...tetb teringak kak ina...nsb baek dpt ..thanx FSIL..huhu...agak kelam kabut gak aku...

bdk Jais : akak x pnh pegi ke umah bakal mertua..?

me : erkk..pnh tp jarang2 la...

bdk Jais : ooo...

bepeluh gak aku nak wat benda2 nie...dgn slumber mummyrose sound tepat kat muka aku.."tue lar..smua x nak amik th.."..huhu..bkn x amik th tpppppppp..hehe..

pengalaman beb...mmg best n syok n seeweet..klo ade incik tunang lg seeweet..chewahhh...dsbb kan incik tunang jauh so aku yg g amik borg...x salah bertolak n beransur kankankan...:p..(ayat2 aku x pnh nyer yg elok...smua tonggang langgang)....

....da hbs....
..byeeeee...
zassssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan